:) age Psr bodm

من اگه پسر بودم شروع ميكردم به دوست داشتن دختري كه سنش كمه ! قبل از اينكه عاشق شه ...قبل از اينكه، خيابوني، عطري، اهنگي، اسمي، دلشو بلرزونه !!ميدونين ؟!دختراي عاشق ترسناك ترين موجودات زمينن !حتي اگه ماجرا مربوط به گذشته باشه
خیلی گذشته...! 
بعضي تصويرا براي يه مرد خيلي ميتونه غمگين باشه ...مثل؛ تصوير دختري كه توي ماشين كنارته و سرشُ تكيه داده به شيشه و به اهنگ با بغض گوش ميده :)) يا وقتايي كه وسط قدم زدن چشماشو ميبنده و عطري كه هوارو پر كرده رو با تمامه وجودش نفس ميكشه !:))من اگه مرد بودم طاقت اين همه احساس به گذشته ي يه دخترو نداشتم !طاقت نداشتم ...براي همينه كه ميگم شروع به دوست داشتن يه دختر ميكردم ...وقتي سنش كم بود :)اولين عشق يه دختر بودن بهترين اتفاق دنياست !معني هيچوقت فراموش نشدنو ميده :]من اگه مرد بودم همه ي زندگيمو ميدادم كه اولين عشق يه دختر باشم ...وقتي هنوز بشر به معجون جاودانگي نرسيده،اين بهترين راهه ...قلب يه دختر امن ترين جا واسه تا ابد نفس كشيدنه !! :)




نظرات شما عزیزان:

Fαтιмα
ساعت2:15---23 تير 1396
خـــــدا نکنه (:

Fαтιмα
ساعت2:00---23 تير 1396
مـــن دوستـــی ندارم

+ولــی وبــای دیگهـ با آدرس اینجــا کــآمنت مــی ذارمـ حتمــن
پاسخ:فدات بشم عزیزم باشه قربونت شم


Fαтιмα
ساعت1:44---23 تير 1396
پستا خوبن به نظرت؟
پاسخ:اره عزیزم ب دوستات وب و معرفی کن بازدید بره بالا(:


Fαтιмα
ساعت1:28---23 تير 1396
نگار خانوم من نمی تونم بیام چت روم یه اتفاقی افتاده نمی دونم چرا...

برا شماهم اینجوریه؟؟
پاسخ:اره منم نمیتونم برم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| جمعه 23 تير 1396|1:17 | ηєgαя |